N.L.i.S.M >3                                                                                                                                                                                                                                                                             Awak ! ↬ saya ↬ tak ↬ minta ↬ pon ↬ harta ↬ awak ↬ yang ↬ saya ↬ minta ↬ hanya ↬ kejujuran ↬ dan ↬ keikhlasan ↬ hati ↬ awak ↬ menerima ↬ dan ↬ mencintai ↬ saya seadanya!!                                                                                                                                                                                                Sαyα ngaku sαyα jealess kαlαu αwαk lαyαn orαng lαin lebih dαri sαyα,kerαnα sαyα tαkut
orαng yαng αwαk lαyαn itu b0leh membuαt αwαk gembirα berbαnding sαyα.... Lelaki yang menangis kerana perempuan adalah lelaki yang tidak pernah mencintai perempuan lain sebagaimana dia mencintai perempuan itu ....Semakin kita sayang pada seseorang itu
Semakin Allah menguji kita dengan pelbagai lagi dugaan untuk melihat sejauh mana tahap kesabaran kita ....Dalam Hidup Pasti Akan Ada Satu Lagu . Yang Akan Membuatkan Kita Teringat Pada
Seseorang Dan Bila Kita Hayati Lagu Itu Pasti Akan Mengalir Air Mata Tanpa Kita Sedari :')...                                          Kadang lebih baik DIAM daripada menjelaskan apa yang kita rasakan kerana lebih menyakitkan bila dia hanya mampu MEMDENGAR tapi tak mampu untuk MEMAHAMI ...Nilai seorang lelaki itu bukan terletak pada mukanya yang kacak tapi terletak pada keimanan, hatinya dan cara dia menghormati seorang perempuan ツ..                                                                                                                               Kalau Betul Sayang Dia , Buktikan Dengan Doa . Walaupun Dia Tak Tahu . Tapi Allah Tahu Betapa Sayangnya Kita Pada Dia ....Orαng tαkkαn nαmpαk yαng kitα
sαyαngkαn dia , sαmpαi suαtu hαri nαnti dia dαh kehilαngαn kitα bαrulαh dia tαhu yαng kitα αmαt berhαrgα :')                                                                                                                                                                       Aku tetap KETAWA walau aku sebenarnya ingin MENANGIS . Aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya sudah KECEWA . Aku tetap KUAT walau aku sebenarnya TERLALU LEMAH . Aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN . Aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja . Walau sebenarnya hatiku sedang MERANA kerana aku tahu ALLAH sentiasa disisiku .                        Hargai orang yg menghargaimu. Mungkin kamu tak tahu, dia orang yang selalu berusaha buatmu tersenyum walaupun kamu sering buat dia menangis......saya tidak boleh menjanjikan awak suatu hubungan yang kekal tetapi apa yang boleh saya janjjikan jika awak mencuba saya akan berada di sisi awak 
Terima Kasih kerana membaca:)

0 comments: